Zorggroep Apeldoorn

Leren en verbeteren Leren van elkaar: Zorggroep Apeldoorn weet hoe Van elkaar leren en daarmee de kwaliteit op allerlei gebied verbeteren, dat is de insteek van Zorggroep Apeldoorn. “Wij willen vanuit een positieve insteek dat locaties zichzelf steeds verder...
Tevreden cliëntenraad én cliënten

Tevreden cliëntenraad én cliënten

Tevreden cliëntenraad én cliënten Stichting Humanitas ontwikkelt meetmethode cliënttevredenheid Van tweejaarlijks naar 2 keer per jaar en van gemiddelden naar die ene unieke cliënt. Dat is de ontwikkeling die Stichting Humanitas doormaakt in het meten van...

Westerkim

De Westerkim: als thuis Objectief meten met het kwaliteitsmanagementsysteem De Westerkim vindt het belangrijk dat cliënten zich thuis voelen maar ook dat de kwaliteit van de dienstverlening in orde is. Nu kan kwaliteit voor iedereen iets anders betekenen. Om zo...

Erkend

Meten cliëntervaringen Opinionmeter biedt erkend instrument De software van Opinionmeter is een door de overheid erkende tool waarmee het KVC (Kwaliteit Verbetercyclus) traject ingegaan kan worden. Reeds jarenlang wordt door vele zorginstellingen gebruik gemaakt van...