Over ons

Opinionmeter

Ons team bestaat uit gedreven enthousiaste professionals die in de loop der jaren hun sporen hebben verdiend in verschillende sectoren. Door deze unieke combinatie van personen en ervaringen, kunnen wij met elke klant en probleemstelling meedenken en met praktische oplossingen komen.

Wilt u meer van weten?
Neem gerust contact op!

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is voor Opinionmeter bijna een vanzelfsprekendheid. MVO gaat over de kernwaarden van ons bedrijf, waarbij wij rekening houden met de gevolgen van onze bedrijfsvoering voor de samenleving.

Opinionmeter houdt in haar keuzes continu het belang van de ‘Triple P’ in het oog: People, Planet en Profit, de kernbegrippen van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.

People

Opinionmeter hanteert voor haar klanten te pay-off ‘Uw mening telt!’. En dat is niet voor niets. Of het nu om de belangen van de eigen medewerkers gaat of om de manier waarop we met onze klanten en hún klanten omgaan. En ook bij de keuze van onze leveranciers letten we erop dat ook zij onze kernwaarden hanteren.

Planet

Opinionmeter tracht de milieu-effecten continu te minimaliseren. Onze core-business – de inzet van onze online klantwaarderingsinstrumenten – is met name gericht op het zo zuinig omgaan met milieu-aspecten. Het gebruik van papier wordt tot een absoluut minimum beperkt en er wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van cloud-oplossingen zodat medewerkers zo minimaal hoeven te reizen. Dit alles gericht op het verlagen van uitstoot van CO2. En als we al moeten reizen, dan doen we dat in bedrijfsauto’s met een groen energielabel.

Profit

Opinionmeter wil op een dusdanige wijze een invulling aan MVO geven, dat zoveel mogelijk past bij ons bedrijf. Dat we daarmee ook besparen, is evident. Denk aan een verlaging van de kosten voor energieverbruik en afval. De winst is zo tweeledig: het gaat niet alleen om wat onder de streep overblijft, maar ook om trots, vertrouwen, betrokkenheid, innovatie, kwaliteit, productiviteit, positionering, reputatie en het tegemoetkomen aan onze klanten, die in toenemende mate om duurzame producten vragen.

Point of Experience

Vanaf het moment het technologisch mogelijk was, heeft Opinionmeter ingestoken op het principe van Point of Experience. Of wel: het vragen naar de tevredenheid op het moment van de ervaring. Het moment en de plaats waar de aankoopbeslissing of de ervaring met het bedrijf plaatsvindt.