VVT OK!

Direct starten met het meten van de cliënt- en medewerkertevredenheid

Het VVT OK! pakket is speciaal ontwikkeld voor zorginstellingen tot 125 cliënten. Met deze kant en klare oplossing kan direct gestart worden: er is geen tijd kwijt voor het opstellen en ontwikkelen van vragenlijsten, er is geen training nodig, maar meteen aan de slag.

Met het all-in VVT OK! pakket krijgt u:

 

  • Eén standaard onderzoek per kwartaal, te kiezen uit de Onderzoeksbieb.
  • De cliënttevredenheid meten met een tablet of via een e-mail.
  • De jaarlijkse Medewerker Tevredenheid meten via een door ons uit te sturen e-mail.
  • Iedere week uw resultaten bekijken.
  • Automatische rapportages laten instellen door ons.
  • Jaarlijks vindt er een evaluatie plaats over de samenwerking.
  • Automatische updates en upgrades van de software, waardoor altijd de beschikking is over de meest actuele functionaliteiten.
  • Data opslag is inbegrepen in het pakket.

 

En dat voor een vast bedrag per jaar.

Meten van zowel cliënt- als medewerker-tevredenheid

 

Met het VVT OK! pakket kan snel en eenvoudig gestart worden met het meten van de cliënt- en medewerkertevredenheid.

 

Realtime meten:

nu weten en

écht verbeteren

 

 

Verbeteren vanuit de praktijk

 

Voor en met zorgorganisaties zijn waarderingsonderzoeken ontwikkeld als alternatief op de CQ index voor alle doelgroepen (VVT). De onderzoeken voldoen aan het kwaliteitskader en de inkoopeisen van de verzekeraars en het zorgkantoor. Daarnaast zijn kwaliteitsonderzoeken ontwikkeld, zoals audits en controles, die voldoen aan de veldnormen en inspectie eisen. Zo kunnen organisaties zichzelf toetsen en beoordelen of zij aan de gestelde normen voldoen. Een erkend meetinstrument voor zorgorganisaties, dat voldoet aan alle gestelde criteria.

 

OMApp Advies is jarenlang partner van Opinionmeter Benelux en heeft veel kennis van en ruime ervaring in de zorg, als adviseur op het gebied van kwaliteit, met als achtergrond verpleegkunde en gezondheidswetenschappen.

 

Onze visie is om kwaliteit terug te brengen naar de teams om zo intern te verbeteren, met daarbij de mogelijkheid om te benchmarken (door middel van de NPS score) en extern te verantwoorden. De aanpak is praktisch en passend bij de zorg, met directe resultaatverbetering. Op basis van deze visie en aanpak worden onderzoeken ontwikkeld.

Onderzoeksbieb

 

Voor zorgorganisaties is er de Onderzoeksbieb met daarin gestandaardiseerde onderzoeken die voor en door de praktijk zijn ontwikkeld en voldoen aan de kwaliteitsrichtlijnen. De onderzoeken worden continu verbeterd en er worden steeds meer onderzoeken toegevoegd die zich in de praktijk bewezen hebben.

Cliënttevredenheid realtime meten

 

Realtime meten van cliënttevredenheid met keuze uit vele verschillende onderzoeken ter vervanging van de CQ onderzoeken.

 

Audits zijn mogelijk op het gebied van:

  • Hygiëne.
  • Medicatie.
  • BOPZ.
  • Vrijheidbeperkende maatregelen.

 

Voorbeelden van onderzoeken waaruit u kunt kiezen zijn:

  1. Tevredenheid cliënten intramuraal.
  2. Tevredenheid cliënten thuiszorg.
  3. Tevredenheid cliënten dagbesteding.
  4. Tevredenheid cliënten dagbehandeling.
  5. Tevredenheid vertegenwoordigers PG cliënten.
  6. Tevredenheid huishoudelijke hulp (WMO).
  7. Tevredenheid cliënten geriatrische revalidatiezorg (GRZ).
  8. Tevredenheid mantelzorgers over casemanagement dementie.
  9. Tevredenheid/behoeftenonderzoek mantelzorgers.
  10. Tevredenheid personen alarmering.
  11. Tevredenheid Tafeltje Dekje/maaltijdvoorziening.
  12. Eerste lijns verblijf.
  13. Waardigheid en Trots.

 

 

Medewerker Tevredenheid Onderzoek (MTO)

 

Uit de onderzoeksbieb kunt u kiezen voor een MTO module. Medewerkers worden actief uitgedaagd mee te denken over verbeteringen en er wordt een beroep gedaan op hun eigen verantwoordelijkheid.

 

Er zijn vier succesgebieden met kernverwachtingen /  indicatoren:

  1. De organisatie.
  2. Het werk.
  3. De samenwerking en ervaren sociale steun.
  4. De aansturing/leiding.

 

Afhankelijk van het meetdoel kunt u meerdere of submodules inzetten. Hiervoor kunt u kiezen uit:

  1. Het werk.
  2. De samenwerking en sociale steun.
  3. Stress- en energiebronnen.
  4. Leiding/Aansturing.
  5. De organisatie.
  6. Psychosociale arbeidsomstandigheden.
  7. Samenwerking formele en informele zorgverleners.
  8. Vitaliteit medewerkers.
  9. Tevredenheid vrijwilligers.

 

 

Download Factsheet

 

Bel nu voor een vrijblijvende afspraak of demonstratie

010 – 742 03 80

 

en start binnen 2 weken zelf met meten.

De voordelen:

 

  • De Onderzoeksbieb bevat onderzoeken die als alternatief voor de CQ index direct gebruikt kunnen worden (conform richtlijnen Zorginstituut Nederland).
  • Enkele duizenden euro’s aan besparing op interne (overleg)uren om goede vragenlijsten te ontwikkelen die aan alle normen voldoen.
  • De bibliotheek wordt regelmatig uitgebreid met nieuwe onderzoeken.
  • U verzamelt zorgvuldig en gedegen informatie over cliëntervaringen.
  • Updates op basis van de gebruikerservaringen.
  • Een besparing van meer dan 50% op onderzoekskosten waaronder uw tijdsbesteding.
  • Binnen 2 weken kunt u van start.
  • Mogelijkheid tot benchmarken.
  • Altijd een NPS score.

Geautomatiseerde management rapportages

 

U ontvangt vanuit het software platform automatisch rapportages. Daarnaast is het mogelijk om maatwerk rapportages door ons te laten verzorgen.

Maatwerkrapportages zijn geen onderdeel van het VVT OK tarief.

Wilt u ook snel en professioneel van start?

  • Binnen 2 weken van start
  • Vragen uit de CQ-index toegepast
  • Innovatieve uitstraling

 

Maak geheel vrijblijvend een afspraak

Waarom kiezen voor VVT OK?

 

  1. De cliënten kunnen zelf hun oordeel over uw organisatie geven, zonder dat dit specifieke begeleiding van een medewerker vraagt.
  2. U krijgt realtime inzage in de beleving van de klant, informatie die bruikbaar is voor leren en verbeteren.
  3. Tevredenheidalerts per e-mail zorgen ervoor dat de verantwoordelijke manager direct geïnformeerd wordt als een klant een beoordeling onder de intern gestelde norm geeft.
  4. Managementrapportages worden op een door u gewenst moment automatisch in uw mailbox afgeleverd.
  5. Korte terugverdientijd (ROI).
  6. Innovatieve uitstraling naar uw cliënten en relaties.
  7. Hardware-aanschaf beperkt (1 tablet) (waarschijnlijk reeds aanwezig binnen uw organisatie).
  8. Het mobiele platform van Opinionmeter is voorbereid voor alle toekomstige ontwikkelingen.
  9. Alle kwaliteitsonderzoeken zijn geïntegreerd in één systeem.
  10. Medewerker onderzoeken die per thema, modulair uitgevoerd kunnen worden, zodat elke afdeling/locatie kan onderzoeken wat relevant is.

 

 

Bezoekadres:

Rotterdam Braingate

Rivium Boulevard 301-320

2909 LK Capelle aan den IJssel

The Netherlands

 

Postadres:

Postbus 7242

3280 AA Numansdorp

The Netherlands

 

T: +31(0)10 742 03 80

' +31(0)10 - 742 03 80

Verbeteren vanuit de praktijk

 

Voor en met zorgorganisaties zijn waarderingsonderzoeken ontwikkeld als alternatief op de CQ index voor alle doelgroepen (VVT). De onderzoeken voldoen aan het kwaliteitskader en de inkoopeisen van de verzekeraars en het zorgkantoor. Daarnaast zijn kwaliteitsonderzoeken ontwikkeld, zoals audits en controles, die voldoen aan de veldnormen en inspectie eisen. Zo kunnen organisaties zichzelf toetsen en beoordelen of zij aan de gestelde normen voldoen. Een erkend meetinstrument voor zorgorganisaties, dat voldoet aan alle gestelde criteria.

 

OMApp Advies is jarenlang partner van Opinionmeter Benelux en heeft veel kennis van en ruime ervaring in de zorg, als adviseur op het gebied van kwaliteit, met als achtergrond verpleegkunde en gezondheidswetenschappen.

 

Onze visie is om kwaliteit terug te brengen naar de teams om zo intern te verbeteren, met daarbij de mogelijkheid om te benchmarken (door middel van de NPS score) en extern te verantwoorden. De aanpak is praktisch en passend bij de zorg, met directe resultaatverbetering. Op basis van deze visie en aanpak worden onderzoeken ontwikkeld.

' +31(0)10 - 742 03 80

a

' +31(0)10 - 742 03 80

a

' +31(0)10 - 742 03 80
' +31(0)10 - 742 03 80